contact@mahrad-studio.ir

تیزرهای تبلیغاتی

تاثیر تیزرهای تبلیغاتی بر مصرف‌کننده + بهترین روش جذب مشتری

«محتوا پادشاه است!» جمله‌ای که بارها درباب اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز گفته شده است. اما با توجه به شرایط تغییریافته شاید بهتر باشد تغییری در این جمله ایجاد کنیم: «ویدئو پادشاه است!»

اما چگونه می‌توان در استراتژی بازاریابی خود، بیشترین بهره را از تیزرهای تبلیغاتی برد؟ در ادامه مطلب به این خواهیم پرداخت که بازاریابی ویدئویی چگونه می‌تواند باعث بهبود تعامل شما با مخاطب هدف شود و منتج به ارتقای برند شما گردد.

بازاریابی ویدئویی

نظر به اینکه بیش از ۵۰ درصد مصرف‌کنندگان خواهان دیدن محتوای ویدئویی از برندهای مطرح هستند، می‌توان نتیجه گرفت که شما نیز در کسب‌وکار خود نمی‌توانید از محتوای ویدئویی چشم‌پوشی کنید. نکته اصلی در تولید ویدئوی تبلیغاتی، گفتن داستانی جذاب و خلاصه‌وار درباره برند است. اهداف ویدئوهای تبلیغاتی شامل افزایش آگاهی مخاطبان، جذب مشتریان جدید، تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل و تعامل با مشتریان فعلی می‌شود.

در بازار رقابتی فعلی، جلب توجه مخاطبان ازطریق تیزرهای تبلیغاتی برای متخصصین بازاریابی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. استفاده از پلتفرم‌های موجود در فضای مجازی برای تبلیغات و نمایش محصول، روند روبه‌رشدی دارد. در چنین فضای رقابتی شدیدی، کسب‌وکارها باید به‌دنبال بهترین روش برای جذب و حفظ توجه مخاطب باشند.

تولید یک ویدئویی تبلیغاتی چگونه به نظر می‌رسد؟

یک تیزر تبلیغاتی صرف نظر از اینکه در فضای وب، تلویزیون یا فضای مجازی پخش می‌شود، باید بر برند شما و اهداف آن متمرکز باشد. لازم نیست برای ویدئوی تبلیغاتی خود، تولید عظیم و پرهزینه‌ای داشته باشید، کافیست فقط یک قلاب جذاب و مفهومی سرراست داشته باشید. قبل از اینکه وارد فرایند تولید شوید، بهتر است نمونه‌هایی از ویدئوهای تبلیغاتی مشاهده کنید تا ایده‌های واضح‌تری از کار در ذهن شما شکل بگیرد.

با جمع‌آوری نمونه‌های تیزرهای تبلیغاتی از رقبای خود شروع کنید. در ادامه به نکاتی اشاره می‌شود که نشان می‌دهد یک ویدیوی تبلیغاتی باید چگونه باشد:

  • محتوای سطح بالا
  • دعوت به اقدام (call-to-action) ترغیب‌کننده
  • ایجاد شور و هیجان در بین مخاطبان
  • قابل اشتراک‌گذاری
تیزرهای تبلیغاتی
بیشتر بخوانید: تاثیر تیزرهای تبلیغاتی بر مصرف‌کننده + بهترین روش جذب مشتری

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم که مشتری جذب کند: ۱۰ گام ضروری

چرا مردم به تبلیغات ویدئویی توجه می‌کنند؟

مشخص شده که محتوای ویدیویی تبلیغاتی عمیقا بر مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارد. طبق یک گزارش، ۵ پلتفرم ویدیویی اصلی هستند که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند:

  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • پلتفرم‌های OTT
  • تلویزیون‌های تبلیغاتی و آزاد
  • فیسبوک و دیگر کانال‌های فضای مجازی

سازمان‌ها باید به این رسانه‌ها دسترسی داشته باشند تا به مخاطبان گسترده‌تری دست پیدا کنند. طبق یک مطالعه ۶۵ درصد از مصرف‌کنندگان، ویدئوهای تبلیغاتی را ازطریق پلتفرم‌های فضای مجازی تماشا می‌کنند. محصولات، توضیحات و نظرات مشتریان، در صورت استفاده در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، باعث افزایش فروش و درآمد هر برندی می‌شوند.

اما ویدیوهای تبلیغاتی چگونه می‌توانند بر مصرف‌کنندگان چنین اثری بگذارند:

  • مسائل پیچیده مربوط به هر محصول و خدماتی را ساده‌سازی می‌کنند.
  • اصالت بیشتری نشان می‌دهند.
  • محصولات عملا بهتر دیده می‌شوند.
  • محتوا حتی برای بازدیدکنندگان غیر فعال هم قابل استفاده می‌شود.

تبلیغات ویدئویی در عرصه بازاریابی دیجیتال، انقلابی ایجاد کرده‌اند و توانسته‌اند مردم را بیش از پیش ترغیب به خرید محصولات یا خدمات یک برند کنند. طراحی یک استراتژی بازاریابی ویدئویی کارا برای تاثیرگذاری بر مخاطبان اهمیت زیادی دارد. افزودن ویدیوهای توضیحی، مطالعات موردی، ولاگ‌ها (پست‌های وبلاگ با ویدیو)، ویدیوهای داستانگو، نظر مخاطبان و ویدئوهای زنده می‌تواند تأثیر زیادی ایجاد کند. همچنین استفاده از ویدئو در وبسایت و کانال‌های موجود در فضای مجازی هم می‌تواند مشتریان بیشتری برای شما جذب کند.

https://www.toolbox-studio.com/blog

استودیو مهراد به‌عنوان یک استودیوی فعال در زمینه تیزرهای تبلیغاتی، نیاز به جلوه‌های بصری در بازاریابی را درک می‌کند و بهترین خدمات را در زمینه تبلیغات ویدئویی ارائه می‌دهد. ما نه تنها تبلیغات می‌سازیم، بلکه داستان هم می‌سازیم. با استودیو مهراد همراه باشید تا در کنار هم، داستان برند شما را روایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *